درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25549صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 4 شهریور 1395 - 08:59
 چند نکته مفید از یک نمایشگاه بین‌المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمایشگاه‌ها از نظر مکانی به محلی، شهری، کشوری و بین‌المللی دسته‌بندی می‌شوند و این روزها یک نمایشگاه بین‌المللی از هر نظر می‌تواند به‌عنوان یک شاخص در اقتصاد و فرهنگ یک کشور باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمایشگاه‌ها از نظر مکانی به محلی، شهری، کشوری و بین‌المللی دسته‌بندی می‌شوند و این روزها یک نمایشگاه بین‌المللی از هر نظر می‌تواند به‌عنوان یک شاخص در اقتصاد و فرهنگ یک کشور باشد.

نمایشگاه بین‌المللی نه‌تنها به زیرساخت‌های خوب بلکه به برخی ترفندها و نکات ریز نیاز دارد تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود. آقای رویداد امروز نگاهی به نکته‌های ریز از نمایشگاه‌های بین‌المللی خواهد داشت که هر روز در بیشتر نقاط جهان در حال برگزاری است. دنیای دیجیتال در حال حاضر همه چیز را دربرگرفته و نقش آن در برگزاری رویدادهای بین‌المللی انکارناپذیر است. بسیاری از شرکت‌هایی که این روزها در یک رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند از طریق اینترنت و سایت‌های مربوط با آن آشنا شده‌اند.

 

همچنین شرکت‌های خارجی علاقه دارند با چند کلیک ساده بتوانند جایگاه غرفه خود را مشخص کنند یا حتی با چند غرفه ساز و طراح مجرب نیز آشنا شوند. نمایشگاه‌های بین‌المللی باید محلی برای نوآوری‌های هر کشور باشد. حضور کشوری که چیز جدیدی در علم روز دنیا در اختیار ندارد در یک رویداد بین‌المللی بی‌دلیل بوده و توجیه اقتصادی ندارد. همچنین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی باید این نکته را در نظر داشته باشند که محصولی را به نمایش بگذارند و معرفی کنند که قابلیت استفاده در همه جای دنیا را داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی یعنی ارتباط با دنیا در چند روز و این راه یکی از موثرترین راه‌ها برای گسترش تجارت است. این دلایل خود نشان‌دهنده آن است که در برگزاری یک رویداد بین‌المللی باید از نیروهای کاملا خبره استفاده کرد. نیروهایی که درون غرفه‌ها حضور دارند باید با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته و از تمامی اطلاعات محصولات اعم از فروش، نمایندگی‌ها، ساخت و... آگاه باشند تا بتوانند شرکت‌های تجاری خارجی را برای همکاری جذب کنند.


در یک رویداد بین‌المللی، اطلاعات کاری را به صورت رودررو به مخاطبان توضیح دهید. توضیحات رودررو همیشه اثر بیشتری در مخاطبان خواهد داشت براساس آخرین آماری که مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاهی انجام داده، ۵۶ درصد از مخاطبان گفت‌وگوی رودررو را به جلسه‌های کنفرانسی ترجیح می‌دهند و دوست دارند آخرین اطلاعات را همراه با پرسش و پاسخ‌های مختلف به‌دست آورند. همچنین آمار نشان می‌دهد گفت‌وگوی رودررو با مخاطبان باعث ایجاد یک رابطه گرم و صمیمی می‌شود و به گسترش روابط تجاری بیشتر کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد